Bebekbagciannesi Arkadaslar 20. Haftada tetenoz asisi oldum 3 gün gecti hala kolum kopcakmış gibi agriyor ne zaman geçer sizce 😥
Portakalgeliyor Bebekbagciannesi canım dün yaptılar allaha şükür sadece olduğu yer ağrıdı bugunde ani hareketnettiğimde oluyor :/
Crnbdk Geçtiğimiz çarşamba aşı oldum bende ilk gün çok bişey hissetmedim ama ertesi gün özellikle kolumu kaldıramadım hiç böyle bişey beklemiyordum , buz koymak rahatlattı buz koymayı deneyin
Dareyn Bebekbagciannesi Bana yaptıklarında saniyesinde geçti hiç ağrı hissetmedim galiba benim ki anormal 🙊