Sinemmy Baskı ve çekiştirme hissediyorsun evet ama kesinlikle canın acıması söz konusu değil başınızda hemşire, doktor,anestezi uzmanı, ebe kaç kişilik kadro var bu mümkün değil korkmayın bi şey olduğunda müdahale ederler.Zaten kendileri sürekli sizi konuşturup tansiyonunuzu vs ölçüyorlar sakinleştiriciyide siz demeden yapıyorlar merak etmeyin.