Fatma0666 bende Ümit e gidiyorum burada bekliyim 😇 yakınlarım yaptı doğumhaneye almamışlar son ana kadar odada durmuş eşi ile birlikte sancı geldikçe kendi masaj yapmış plates vermişler onda zıplamış ebeler gelip kontrol etmiş son anda da doğumhaneye alınacaksan doğumhane doluymuş odada doğum yapmış ama tabi herkes için oda da değil doğum yapmak. Benek gelirken normalde doğumhaneye alıyorlarmış dolu olduğu için alamamışlar bebek te beklemeyince odada doğum olmuş 😇