Enk3333 K98765 Dün bunun konuşması vardı canım forumda bir kere tamam da iki kere olursa sıkıntıymış yani demişlerdi bazı annelerin doktorları, bende bunu düşünüyorum hep, 3 fazla ama mantıken bence
huzur- K98765 Rica ederim dediğim gibi doguma hazirlik egitiminde kordon dolanması tek başına sezaryen sebebi değildir genelde bebekler kolyeli doğarlar nadiren sıkışma olurda kalp atışları düşerse o zaman sezaryen olur demişti doktor