Yaklaşık iki hafta önce lekelenmem oldu doktor gittik bi sorun olmadığını söyledi progestan verdi 200 lk ilacı bitirmem gerektiğini söyledi daha sonra kullanmana gerek yok dedi 3 günlük ilacım var. Bırakmak istemiyorum icimde bi endise var hep atamıyorum maalesef. Sizce kullanmaya devam etsem herhangi bi sorun olur mu ?