Arkadaşlar 1,5 ay önce ilişki sonrası kanamam oldu doktora gittim bir hafta Progestan kullandım geçti doktor 1 ay ilişkiyi yasakladı girmedik 1 hafta önce ilişki normal normal yaşantıma dönmemi söyledi öyle yaptım şuan 10+6 yım ilişki sonrası kırmızı renk kanamam oldu doktora sordum korkmana hastaneye gelmene gerek yok dedi ama yine de korkuyorum benim gibi olan birisi oldu mu