Merve1996 canım benim de doktorum erkek ilk kontrolümüzde bağırsaklar da çok gaz vardı keseyi göremedi vajinal ultrasonla baktı. İnsan ister istemez çekiniyor ama İnan onlar artık bıkmışlardır sürekli sürekli çatı muayenesinde bakacaklar yine alttan ama sonuçta bebişlerimiz için.