Zynpkznci-60 Kızlar sezaryen olacağım 4 gün sonra inşallah sütüm olur ama eğer ilk başlarda mamaya ihtiyaç duyarsan almamız gerekirse sizce hangi mama iyi olur
Alpaserdu Zynpkznci-60 düşüncelerinizle olumsuzu hiç çekmeyin nasıl düşünürseniz öyle olur. Bende sezaryen yaptım ilk andan geldi hep pozitif düşünün 💕
Mdnyldz Zynpkznci-60 hipp alıcam ne olur ne olmazz . Yanımda bulunsun. Hastane çantamızada koyacağım.
Esincil Zynpkznci-60 çok yakın bir arkadaşım eczacı ve tek önerdiği mama sma oldu bana aptamilin önceki kadar iyi olmadığını ve katkı maddesi bulunduğunu söyledi şuanda en çok önerilen sma ve sonra hipp bende alacağım ve sma alacağım. Benşmde doğuma az kaldı sütüm hemen gelmez se diye alacağım.
babyandmom1 En bildiğim marka aptamil olduğu için ondan aldık biz. Zaten tedbir amaçlı aldık inşallah gerek kalmaz 🙏🏻
Sadece_anne Kızıma sma optipro aldım valla tadını cok seviyordu baya kilosuda yasitlarinin üzerinde idi.
kkuubbrraa Zynpkznci-60 iki çocuğuma da pek yetmedi sütüm evolvia mama kullandım balık yağı da var ve güzel kilo aldırıyor
Dareyn Zynpkznci-60 İnşallah mama takviyesine ihtiyaç duymazsın Birtanem 🌸 İnşAllah bol bol sütün olur 🥰