Kızlar dün doğum ücreti için bilgi aldım benim doğumumla farklı hastanede olacak doktorum anlaşmalı başka hastanede de çalışıyor doğumu orda yapıyor neyse Sezeryan ve normal doğum ikisinde de 3400 tl dediler şaçma geldi genelde normal doğum daha uygun olur burda ikiside aynı + normal doğum gece olursa veya özel güne denk gelirse +500 TL ücret alıyorlarmış bu aşırı saçma normal doğum genelde gece olur zaten ben hiç öğlen 2 3de doğum yapan görmedim birde corona testi +200 TL epidural 650 dedi epidural yapmasam bile bana normal doğum 4100 geliyor Sezeryan doğum +spinal 3700 tuhaf geldi sizinde normal doğum ile Sezeryan fiyatları aynımı hatta Sezeryan daha mı uygun