gizemlianne Kızlar selam ben 7+2 günlüğüm geçen hafta hastaneye gitmiştim kesemi görmğştük ama bebeği görememiştik bugünde bir damla bile değil kanama geldi birşey olurmu ??? Ve bulantım cok var