Bedir-Sevgi Kızlar merhabalar 👋 bebek alışverişine ne zaman başladınız? Ben 16+6 haftalığım daha erken biliyorum ama yavaş yavaş anca mı tamamlanır
iremibrahim Bedir-Sevgi ben 19 gibi yavaştan başladım kıyafet falan 23 de kıyafetlerin hepsini bitirdim şimdi 29+4 oldum dün bütün eksiklerini aldım çnkü artık ağırlaşıyorum hemde maddi açıdan bitirdim bi kendi eksiklerim kaldı
Momsss2204 Bedir-Sevgi kesinlikle yavaş yavaş başlamamı öneririm. Ben öğrendiğimde itibaren her ay bir iki parça biseyler almaya çalıştım şuan 28 haftalık olduk daha yeni yeni bitiyor iyiki sona bırakmamışım diyorum
harley Bedir-Sevgi hepsini bi anda almak maddi anlamda yorucu olabilir şimdiden başlayıp kenara koyabilirsin
Nelmali Bedir-Sevgi 17 oldum bugün bir kaç parça bir şey aldım onlar da cok genel şeyler çorap havlu falan daha erken geliyor bana ama annemler her şeyden almışlar onlarda baya sandık dolusu esya olmuş Bizim kız annemlerde prenses bizde sefil olacak bu gidişle 😂
svdmm16 Ben 16 da ufaktan başladım bir iki derken 23 haftalığım listeyi yarıladım maddi olarak hissettirmiyor tabi durumunuzu bilemem de 😊
Asyaayaz1 23 haftalığım daha bu hafta ufaktan bişeyler almaya başladık battaniye zıbın anne yanı yatağı bitane tulum emzik biberon bu haftada nasipse hastahane çıkışı falan alıcam her hafta bütçeme göre bişeyler alırım artık Allah’ın izniyle 🌸
Mom040 13.haftada park beşik aldım, ondan sonra daha duramadım zaten. Şu an 18+5teyiz hala birçok şey duruyor ama ıvır zıvır, kıyafet işini erken bitirmek istedim, bir dahaki aya da bebek odası bakmayı düşünüyorum.
Lulemom Ben 20. Haftada tam olarak başladım 3 günde herşeyi aldım sayılır 😄 aslında hepsini birden almicaktm ama şansıma e bebekte çek kampanyası vardı bu hafta. Bebek arabasını alınca çek verdiler çekle bütün kıyafetlerini falan aldım. Bi tek emzik biberon gibi ufak tefek ıvır zıvırlar kaldı. Beşik ve dolabını annemler almıştı zaten. Başka bişi de kalmadı
ecemeric Bedir-Sevgi Ben cinsiyetini öğrendiğim gün yavaş yavaş başlamıştım. Şuan 34 e girmek üzereyim ancak ancak tamamlandı eksiklerim. Ayrıca son haftalarda epey zor oluyor alış veriş durumu. Bana kalırsa 30 a kadar bitirmeli uğraştırıcı olanları. Her gebeliğin kendince riskleri oluyor insan tereddüt ediyor haliyle hep erken mi acaba diye ama bazı şeyler de pat diye alınmıyor doğrusu. Birikim yapmaya kalkınca da illa ki harcanıyor. Bana kalırsa eline geçtikçe o an neye müsaitse insan ufak ufak almalı. Ama herkesin tercihi farklı olabilir tabiki. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🤲🏻😊
Busehnm Bedir-Sevgi cinsiyeti öğrendiğimiz gun başladık:) yavaş yavaş aldık her seyi üç ayda tamamlandı
ulviyedemirbas2 Bedir-Sevgi şu an 37cı haftadayım her şeyimiz hazır bizim cok şukur detaylı ultrasondan sonra rahat rahat yap alışverişini o zaman cınsıyetı tam bılıyorsun
Ankara_06_ Bedir-Sevgi canım tek tek anca tamamlanır herşey ateş pahası olmuş hepsini bi anda alsan sıkıntı o yüzden doğuma kadar tek tek al sen. Ben 6+1 im şimdiden başladım tek tek cinsiyeti belli değil ama kıza da erkeğe de olcak şeyler alıyorum.