Kizlar suan 37+1 haftaligiz ve cuma günü doktora gittim ve NST ye baglandim sancim cikti 40 50 60lara fln cikiyo 36+4 de NST ye baglandigimdada böyle cikmisti. bendede bel agrisi ve kasik agrisi oluyo arada bi gelip gidiyor agrilarim. Doktor cati muayenesi yapti 1 cm acikligim oldugunu söyledi. Nişanim gelmedi ama daha. Kanaman veya suyun gelirse gel hemen dedi beni geri eve gönderdi. Aciklik oldukdan sonrami gelir nisan yoksa ilk nisanmi gelmesi gerekiyordu? Dogum ne zaman olur sizce yakinmidir?