Soe o da dogru olabilir illaki ama canım ben en az 3 litre içiyorum yeterli fazla abartmamak lazım. Su içmekle , içmemekle bebeğin suyu ile alakalı değilmiş bu gebelerde meydana gelen bişey ben de çok su içiyordum ama yine suyum geldi . Böyle peçete doldu resmen . Gel zaman git zaman artık damla damla olmaya başladı. Şimdi ise idrar yerimden de kaçırıyorum bi iki damla