Detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığı olduğunu söyledi doktor 30 mm bu doktora sadece detaylı için gittim başka bir sehire kendi doktoruma Pazartesi gitcem ama cok stres oldum 21+3 haftalık gebeyim ve gebeliğimin basındn beri hiç sorun yaşamadım cok sükür kanama vs hiç yok ağrı sızı yok normal hayatıma devam ediyorum ama kağan kocatepenin videosunu izledim o da 30 mm normal dedi hatta 25 mm de normal falan diyordu sıklıkla 30-35 mm oluyormus bayanlarda