BaharBA 27 haftaliqim dun doktroumn kesedeki suyun biraz azalms dedi su ic 3lt duzelr dedi acBa gercktn duzlermi basina qelen varmi
Mutiess BaharBA evet düzeliyor su içemiyorsan eğer havuç ye bol bol doktorum bana öyle demişti. Su çok tüketemiyorsan havuç da tüket demişti su yapıyormuş 😍🙏🏻
Atak BaharBA düzelir canım yediğine içtigine gün boyu dikkat ettiğinde bile ertesi gün normale dönüyor
Soe BaharBA az önce ben de bu postu açtım sizinkini görmemiştim aynısı bugün başıma geldi 25+5iz çok korktum :(
Pnrgn Arkadaşımın başına aynı durum gelince doktor havuc suyu tavsiye etmis hemen iyi gelmiş. Ayrica emzirme doneminde göğüslerde olusan catlak ve yaralara da havuc suyu, rendesi tavsiye ediliyor. Hamilelikte en iyi yardimcimiz havuc olacak anlasilan 👍🏻