Kumsal_1 Bfduam 10.01 değer gebelik gözüküyor dedi ilaç verdi düşük önleyici salı günü tekrar kan vercem bakalım inşallah yükselir
Kumsal_1 Samire008 ama kanama çoğaldı galiba yine kimyasal gebelik yaşıyorum içtiğim ilaç da bende baş dönmesi yaptı umudumu kaybettim ve yoruldum bundan sonra rabbim isteyenlere nasip etsin cevaplarınız için teşekkürler hakkınızı helal edin
Simge27 Kumsal_1 canim gonlunu ferah tut insallah saglikli bir gebeligin vardir umidini kesme doktor ne dedi tejrar test yapalim dedi mi
Kumsal_1 Simge27 salı günü tekrar bakalım yükselme olursa güzel dedi ama bu kadar kanamaya bebek olur mu ped taktım ağla ağla içim çıktı ikinciye aynı şeyi yaşıyorum bütün testleri çöpe attım uzun bi süre tekrar denemeyi düşünmüyorum