minigimm1 11+6hamileyim karnımda şişlik vardı aşırı derecede ve bu iki gündür birden bire kayboldu bı sorun yoktur inşallah acil bilgi lütfen??
SansliAnne minigimm1 Gazın vardır canım o yüzdendir bende de öyle oluyor gaz olunca şişiyor sonra geri iniyor normal yani
minigimm1 Ay insllah gazdır baya tedirgin oldum eşimde bişey olmuş olabilir mi falan dedi dün doktora gittim bir sorun yoktu çok şükür bizde korktuk baya