Kızlar geçtiğimiz önce idrarda çift çizgiyi gördüm sonrada sağlık ocağında verdiğim kan sonucu pazartesi beta hcg değerim 154 çıktı🥰önümüzdeki salı gününe randevu aldım kadın doğuma. kendimi pek hamile gibi hissetmiyorum. Bu hafta göğüs ağrısı+dolgunlaşması ve kasıklarıma ara ara giren ağrı dışında pek bir belirtim yok ve gecikmemin 9. Günündeyim☺️ Aynı haftalarda olup belirti hissedenler var mı acaba🤗??