Merhaba sevgili anneler. Bugün dörtlü tarama testimizin yüksek riskli çıktığını öprendiğmizin 4.günü. Kabus gibi geçen 4 günün ardından bugün biraz da maneviyata yönelerek biraz daha rahatım ve sizlere sormak istedim. Yaşım 26 ve gebeliğimin 19. Haftasındayım.18 haftalıkken dörtlü tarama testi yaptırdık ve sonuç 1.172 şeklinde yüksek riskli çıktı. Daha önce ikili tarama testini yaptırmak istememiştim doktorum da bu konuda bir fikirde bulunmayıp bana bırakmıştı kararı. Sonuç olarak yüksek riskli grubun içindeyiz. Dört gündür ne uyduuğumuzu ne yediğimizi biliyoruz. Psikolojimiz mahvoldu. Ultrason bulguları bu zamana kadar çok iyidi herşey baştan beri sağlıklı ilerliyordu ta ki test sonucuna kadar. 3 gün sonra ayrıntılı ultrasona giricez 2.kez. Birincisinde farklı bir doktora göründük hem test için hem de ultrason için ve evet o da ultrasonda hiçbirşey bulamadı. Burun kemiği, ense kalınlığı, kalp, böbrek, serçe parmak kemiği, kalp sıkıntıları gibi gibi hepsi tertemiz şükür. Fakat yine de doktorumuz fetal dna nifty testi ya da amniyosentez önerdi. Çok üzgünüz. Nifty için araştırma süreci içerisindeyiz. Muhtemelen yaptıracağız kuşku kalmasın diye ama fiyatlar çok pahalı ve güvenilir bir yer arıyoruz. Amniyosentez reddettim. Bebeği aldırmayı kesinlikle düşünmüyorum sadece bu acabalarla yaşamak çok korkutucu iyi ya da kötü net bir bilgi istiyoruz. Sizlerden başına veya yakınında benzer bir durum gelen var mı, tavsiyeleriniz neler? Gerçekten çok zor bir süreç, Allah kimseyi evladıyla sınamasın. Tek duam bebeğimin sağlıklı olması, Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin…