Nurcihn evet hep asistan oluyor ayda bir de poliklinikler yer değiştiriyor başından beti oradayım, Elif hanım doçentti sanırım, her gittiğimde başkası oluyor onu biliyorum ama ben sorduğumda fotoğraf çekebilir miyim dediğimde bile eşim hiç görmedi demiştim beni terslemişlerdi sormuştum resim falan vermiyoruz burda demişlerdi, resmî siz mi istediniz onlar kendi mi verdi bir de son soru olarak kaçıncı haftada ?