Kızlar kovid geçirirken kan tahlili yaptırdığımda d dimer 0.68 çıkmıştı referans aralığı 0-0.5 benimki yüksek çıkmış ama acil de herhangi bi pıhtılaşma ilacı verilmedi. Şuan kovid negatifim bu pıhtılaşma seviyesi zamanla düşer mi yoksa tekrar test verip ilaç kullanmam gerekir mi ?