Kubraulupnr arkadaşlar bebeğimin hareketini bu sabahtan beri hiç hissetmedim korku girdi içime birşey olmuşmudur ? Aynı durumu yaşayan var mı 😕
Sermec27 Kubraulupnr haftanız 30 dan yukarısa mutlaka acile gidin 30 dan sonra günde en az 10 kez hareket olmalı ve 3 saatten fazla hareketsiz olmamalı
aslihanim22 Kubraulupnr benimde 24 haftalık bı sabah bı akşam oynuyor normalmi ya canım çok sıkılıyor bu yüzden 😕
Mutiess Kubraulupnr yeri daraldığı için hareketleri kısıtlanıyor. Böyle hissedemediğiniz zaman tatlı şeyler tüketip solunuza yatın 🙏🏻
Kubraulupnr Sermec27 32+5 😕 gideyim dmi evham yapma diyolar ama nasıl yapmayayım oynardı normalde hiç durmazdı
Sermec27 Kubraulupnr bence git bu saat olmuş hala hareket yok canım inşallah hersey yolundadır bize de haber ver
Kubraulupnr Sermec27 sessiz bi odada uzandım biraz onu hissettim çok şükür rabbime hareket ettiii🤲🏻😔 bu zamanlar çok korkuyo insan ya rabbim kimseye o korkuyu o acıyı yaşatmasın düşünmesi bile kötü
Sermec27 Kubraulupnr ben yaşadım canım cok zor bir imtihan rabbim tekrardan yaşatmasın inşallah cok sevindim harekekt etmesine
Dilangunes Bende 24+2 haftalığım 2 gün önce çok net hissederken dünden beri çok seyrek hatta hiç diyebilirim niye böyle ya
Kubraulupnr @Dilangunes Dilangunes bilemedim canım bi doktoruna sor ama bu haftalarda normal olabilir