gmzeylcinn Herkese merhaba arkadaşlar, 19 haftalık gebeyim 3-4 haftadır kuyruk sokumum çok ağrıyor hamilelikle alakalı bir sorun mu bilmiyorum bu konu da bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
YuvarlanamayanPandaa gmzeylcinn kemikmi agrıyor yoksa ordaki etmi şişkinlik varmi orda hiç kıl dönmesi belirtisi olabilri kuzum
greybrde gmzeylcinn aynı sıkıntı bende de var üstelik ben daha 5 haftalığım sert zemine oturmaktan ağrırmış genelde dikkat etmek lazım
Sevcan34 gmzeylcinn bende aynı durumdayım. Aynı şekilde kasıklarımdada oluyo doktora gittim bebek baskı yapıyı dedi o yüzden olmuş progestan başladı dinlen bol bol ayakta fazla kalmamaya. Çalış dedi 😓 tabi sizin neden bilmiyorum ama geçmezse doktorunuza danışın söyleyin
Asyakuzusu gmzeylcinn Adı siyatik ağrı. Rahim büyüyüp sinirlere baskı yaptıkça oluyor. Gittikçe artacak ağrınız. Hareketleriniz bazen kısıtlanacak. Yerinizden kalkarken ağrı çekeceksiniz. Doğumdan sonra hızlıca göbek giderse yer yapmaz
Birmom gmzeylcinn bebeginiz erkek mi ben ilm kizimda hic boyle bisey görmedim bu erkek yok böyle bir agri yere ortapedik yastikla oturuyorum sert yerlere oturtmamaya çalış kırılmış gibi ağrıyor yoksa birde masaj aleti aldim oda iyi geldi