Seda--mete Kızlar, bazı yiyeceklerin leke bıraktığı söyleniyor. Hurafe evet ama abır çok arkadasımdan duyunca da çilek yemeye korktum 😊 başına gelen var mı?
yasemin333 Seda--mete daha az önce bir tabak çilek gömdüm😁 inanmayın böyle şeylere.Ciğere dokunup vücuduna dokunma ama ona inanıyorum tanıdıklarımda oldu.
Seda--mete Kucukmucize evet ciğeri daha çok duyuyorum. Zaten ciğerle aram yok 🤭 ama çileğe dayanamadım 😊
Sibel54 Seda--mete çilegi duymadım ama çiğeri biliyorum annem hamıleyken ciger dograrken bıcagı koluna surmus kardesiminde kolunda izleri var
Seda--mete Sibel54 evet cnm ciğeri daha fazla duydum. Bır ıkı arkadasım çilek deyince şüpheye düştüm :)
Gigy Seda--mete ciğer ilk 3 ay tuketilmemeli diye duymuştum doktora danismakta fayda var ,cilekte valla gömüyorum şu ara en çok yediğim şey 🙈 bir şey olmaz yahu🤭
Znrr Seda--mete çilek yemekten çilek doğurucam😂. Leke falan bunlar hurafe ama ciğeri yerken dikkatli olmak gerekiyor sağlık açısından. Fazla A vitamini içeriyor.
Semy Seda--mete ciğere 2 örneğim var kendim şahit olduğum ama çilek bilmiyorum. Bende ete dokunmuştum diye bi tereddüt etmiştim ama o zamanda kırmızı hiçbişeye dokunmayıp yemeyelim mii hurafe diyoruz ama içimizden de bi tırsıyoruz vallahi🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
Sympktz Hamileliğin başından beri çilek arada ciğer greyfurt nar ne varsa yedim bakalım nasıl bişey doğacak hadi hayırlısı 🤣🤪🤪
Seda--mete Sympktz saglıcakla dogsun lar canım hurafe dıyorum ama çevremde o kadar duydum ki hamılelıkte de insan ister istemez etkılenıyor
[silindi] Seda--mete ben nedense inanıyorum buna ya🥴🥴🥴 çilek yiyorum hatta geçen elimi yıkamadığımı fark ettim umarım bir yerlerime sürmemişimdir
Yenibirannee Seda--mete nerdeyse hergun cilek yiyorumm ama ablamda hamileyken gul koklamisti ve oglunun alninda gul seklindr dogum lekesi var aglayinca hemen beliriyor o yuzden gul koklamiyorum 😀
Gamzebrb Yenibirannee aa benimde annem kız kardeşime hamileyken böğürtlen yemiş suyu yüzüne sıçramış kardeşimin aynı yerinde gül var oda soğukta felan beliriyo çok güzel duruyo 😂😍
7676 Seda--mete çilek ben her iki hamileligimdede çok yedim hiçbişey olmuyo ciğer yemedim ama nedeni hamilelikte içindeki fazla miktarda A vitamini bebege zarar verebilecegi için
SenaUysal Seda--mete valla deliler gibi çilek yiyorum. Hatta kışın bile az az alıp yedim. Olacaksa her türlü olur. Ciğere dokunmaya inanıyorum sadece onda da kan vs var diye. Zaten ciğere dokunmam o yüzden sorun yok bence😀