Hanımlar bugün sabah uyandım kanamam geldi sancım vardı doktor önce sancıların sıklaşsın öyle gel dedi sonra kanamam devam ediyor diyince hemen gel dedi gittim hastaneye ebe alttan muayenede açıklık Yok kanala girmemiş dedi nst de normal dediler geri eve geldim ne yapacağımı bilemiyorum hastanede kanamam durmuştu eve geldim gene var doktora yazdım . Acaba doğuramayacak mıyım var mı aynı durumu yaşayanlar bi fikir verin lütfen ne yapmam gerekiyor