betuss10 17 haftalık hamileyim sigarayı bıraktım ama asitli içecekten vazgeçemiyorum kola gazoz fanta aşırı canım istiyor 🤦🏼♀️ Bundan nasıl kurtulurum bilmiyorum siz neler yapıyorsunuz benim gibi olan var mı
Remziye_2121 betuss10 bende eskiden kola bağımlısıydım nasıl olduysa bıraktım ama sigarayı bırakamadım çok zoruma gidiyor 😔😔
Miumiu betuss10 Arada iç canım abartmamak kaydıyla ☺️ Kola yerine gazoz, soda falan tüket bence hem nefsini de köreltir🐣
betuss10 Remziye_2121 sigarayı allen carr ın sigarayı bırakma kitabıyla bıraktım ben canım tavsiye ederim seni çok iyi anlıyorum inşallah tez zamanda bırakırsın 😍
Ayiss betuss10 valla bende sigarayı direk bıraktım ama kolayı asla bırakamadım 2 günde bir 1 bardak mutlaka içiyorum içmeden duramıyorum çok şükür 32. Haftaya geldim hiç bir sıkıntı yok şuan ama inşallah doğumdan sonra bundan kaynaklı bir sorunla karşılaşmam. Ne yapsam vazgeçemiyorum aslaaa
M-Esraa betuss10 içiyorum canım daha dün içtim dışarda gemek yedik ayran koydu mecbur içtim normaldede çok severim canım çok istediğinde içiyorum yani
Busehnm betuss10 sigarayı bırakmak çok büyük bir başarı çünkü zarari olduğu ve risk doğurduğu kesin, yeme içme direkt etkilemiyor en azindan abartilmadigi sürece cogu sey yenip içilebiliyor