Ben daha yeni 4 haftalık gebeyim hastahaneye gidecem randevu aldım ama daha 22 gün sonraya verdiler ve o zamana kadar folik asit kullanmam gerektiğini biliyorum mecburiyetten bir tanesini alıp kullanacam sizce en iyisi hangisi kullanmam gerekiyor hanımlar ?