ebegebe Kızlar benim lekelenme oldu Dr Pruloton ampul yazdı bana. Sizlerden kullanan oldu mu bu iğneyi acaba?
Pelin__1 ebegebe ben perşembe günü oldum. Hiç yakma ağrı falan olmadı bende. Ama biraz melankoliğim şu an duygusallaştırdı beni😅😅
Petyynut ebegebe ben de salı günü lekelenme yaşadım acilde bu iğneden vurdular etkili bir iğne sonra kendi doktorum da rahim içinde kanama alanı görünce 2.yi vuruldum etkili oldu şu an lekelenme hiç yok ama aynı zamanda hap ve dinlenme de vermişti
ebegebe Pelin__1 bende vuruldum canım lekelenme dursun da agrı umrumda degil korkuyorum 1 kaybım var 16 haftalık🙄
Yeniglnnnnn Ben yalnız bir kere kullandım nokta kadar kanamam olmuştu vuruldum bende sadece biraz sonrasinda kalcam yanmisti
Baysey Benim dün muayene de içte kanama gördü yerlesme kanaması olabilir dedi hem 2 tane iğne hem ilaca basladı 15 Gun sonra gideceğim, yanma yaptı iğne
Seda344 ebegebe ben 6 haftadır kullanıyorum o iğneyi. Riskim yokdu. Ama bir düşüğüm var diye. Önlem amaçlı verdi. İyiki de verdi. Riske gevrek yok
FatosEngin ebegeberahim yetmezliği olduğu için doğum yapana kadar kullandım bazen 2 günde bir bazen 3 günde bir bazende haftadır Bir yakan bir iğne vuran kişiden kişiye değişiyor ben çok sık vuruldugum için yan etkilerini görüyordum eklem ağrısı baş ağrısı öksürük vs. ama faydalı bir iğne