Ummuhanaumen cnm ben 38+2 dogurdum ilk bebegimi doguma gittigimde bana bir bacagi ayni sekilde geriden geliyor kisa dedi o ana kadar hic oyle birsey denilmemisti o stresle doguma girdim kizim dogunca hemen sordum bacagini fakat cok sukur hicbirseyi yoktu yani hastanelerdeki cihazlar bazen yanilabiliyir eski olabiliyor yada doktor acemi olabiliyor o yuzden hic kendini uzme bu zamana kadar boyle birsey soylenmediyse bu zamandan sonrada insallah oyle birsey olmaz yinede icin rahat etsin istiyorsan baska bir doktora gorun ama atres yapma umarim saglikla bebegini kucagina alirsin 🙏🥰