Kızlar Merhaba! Dün 12+1 le iki Li tarama için ulturasyona girdim ve doktor baya bi bastırdı görmek için bugün de bastırdığı için karnımın etleri acıyor sizinde öyle oluyor mu birde herşey normal dedi fakat bebeğin migdesi biraz büyük dedi sizce normalmidir başına böyle bisi gelen oldu mu 🥺