Merhaba anne ve anne adayları, 20.haftamızdayız bugün kontrolümüz vardı detaylı bir şekilde baktı doktorumuz hiç bi sorun görünmüyodu ama plasenta biraz aşağıda şimdilik önemli değil ilerleyen haftalarda çıkar dedi nettede biraz araştırınca korkmaya başladım aynı durumu yaşayanlar varmı acaba tecrübelerinizi paylaşsanız