Ben lazer yaptırdım da noldu hamile kaldığım gibi lazerim çöp oldu hatta kıllarım lazerden önce olmadığı kadar cok çıktı şok oldum üst bacağımda lazerden önce de kıl yoktu gebelikte orda bile kıllanmam oldu. Sonra ağdaya gitmeye karar verdim dedim doğumdan bi süre sonra tekrar lazere giderim, ağdaya gittim gidiş o gidiş, 4 ay oldu hala kıl cıkmadı, cok cok az genitalde ve koltuk altında cıkmıs ama elimle ceksem koparırım yani o kadar az, 32. Haftadayım muhtemelen bi kere giderim son haftalar yaklasınca o da jilet falan değdirmek istemediğim için, cok garip yani bi kere ağdaya gittikten sonra bidaha kıl cıkmadı o orman yok oldu anlamadım 😂