Fatma_0 canım ben ilk doğumumda normal doğum ve sezeryan doğuma da hazırlamıştım kendimi araştırma yapmak açısından tabi. Ama kontrolde sancım cıkmasıyla 37.haftada acil sezeryama alındım pek bir şey anlamadım bekleyerek bilerek gitcem 2. Hamileliğim bu farklı olur mu bilemiyorum stresi. Ama şu kadarını söyliym önemli olan bebeğine kabuşacak olman. Belden uyuşturdu doktor bir şey anlamadım valla aşı olur gibi bişeydi. İyisine denk gelesin inşallah. Burda uyuşmuyor vs yazanlar doktor tek seferde yapamadı diyenleri de okuyup korkmuştum ama bol bol dua. Minik elleri tutacağın anı düşün sadece gerisi teferruat biz ilk defa yaşıyoruz ama onlar artık işin ehli öyle düşün. Benim sana tavsiyem çantana murlaka nescafe bitter çikolata koymalısın ve bol meyve suyu galeta da koy. Ayağa kalktığında sakın yere bakma direk dümdüz bak zaten bir şey yemeden yürütmüyorlar yemeğe başladığında çikolatayı ağzına at em baş ağrısı yapmaması için okumuştum ve benim hiç ağrım olmadı. Çok memnun kaldım. Bunun dışında peçeten karton bardağın meyve suyun hoşafın olsun yanında fazla ayrıntı belki ama olsun iyidir bence. Depend çok memnun kaldım dikiş yerinw denk getirmiyorsun zaten tek başına bezden daha kolay geldi bana. Bunlar dışında sezeryan olacağı için mama aşabilirsin bizim hastane vermemişti dışardan aldık tabi o isterlerse alırsın olmadı eşinin gelmesine bahane olsun yanına almıyorlar malum. Ameliyathanede çok üşümüştüm odaya geldiğimde titriyordum çantanda yelek bulundur derim terliğini bulundur. Doktorumdan mı bilemiyorum ama dikiş ağrım olmadı olduğunda iğne yapıyorlar iğnelerin etkisi geçene kadar zaten toparlamış oldum. Eve geçtiğimizde de kendi işimi yapıyordum. Dilerim çok güzel sıkıntısızz bir doğum olur. Her şey gönlünüzce olsun :)