Merhaba, 3. düşükten sonra bu 4. gebeliğim şükür her şey yolunda 30+5 olduk. Pıhtılaşmam olduğu için coraspin ve oksapar kullanıyorum. Doktorum düşüklerden sonra seni riske atmayız sezeryanla alırız bebeği 38. Haftada dedi. Bu durumda olan var mı ? Tekrarlayan düşükler olunca normal doğum riskli mi oluyor acaba?