Kbrurkn1 Merhaba anneler 32. Haftalık hamileyim günde iki litre su da içiyorum ama ayaklarım çok şişiyor sanki bu ayaklar benim değil gibi 😂benimle aynı durumda olan var mı ? Ya da bi bilgisi olan
Ksnmzz Kbrurkn1 bu ödemin işareti. Benm son zamanlarımda iyice artmıştı parmağımla bastırdığımda içine çöküyodu resmen. Doğumdan sonra 10 gün sonra falan geçiyo bu şişlik hatta. tuzdan uzak durmanız lazım.
Sbnm06 @Kbrurkn1 canim bizde 31 haftalik olduk cok şükür 3 gündür ayaklarim sisiyor ve bugun daha fazla sanirim doguma kadar bu sekilde olcazzz
Kbrurkn1 Sbnm06 galiba ayaklarımın altına yastık falanda koyuyorum ama hiç işe yaramıyor 😏hayırlısıyla gelsin de kuzucuklar
Kbrurkn1 Ksnmzz tuza da dikkat etmeye çalışıyorum ama olmuyor demek ki tşk ederim ☺️İnşallah benimki de geçer çabucak
Ksnmzz Kbrurkn1 inşallah nası bir his biliyorum sanki ayaklardan içerde bi ayak var ve balonun üzerinde yürüyomuş gbi oluyo insan😂