maviscik77 Otto plus alan almayı düşünen var mı , instagramda sürekli karşıma çıkıyor fiyat olarak da uygun geldi ama kalitesini bilemedim
layetezelzel26 maviscik77 ben düşünüyorum canım, internette görüyordum bi dükkandan baktım yani güzel bişeye benziyor şöyle sürüşü falan iyi gibi geldi bana. Yeni gördüm postu, aldın mı bilmiyorum da 😊