Kbrznr Adetime 3 gün var test yaptım pozitif cıktı hemen iğne kullanmam gerekirmi yoksa dr kontrolüne kadar corasprin kullanmalımıyım ?
yamacinannesii Kbrznr kendi kafana göre birşey kullanma derim ben en kısa zamanda doktora git o gerkeni söyler
Merveee34 Kbrznr kendin alma canım .bazı doktorlar keseyi görünce başlıyor bazıları kalp atışını bekliyor .kontrole git doktorun bilgi verecektir