nurbanusan Ben 19+3 teyim dün gittim doktora 300 gram dedi cinsiyeti kız 😊 bir haftada 100 gram falan alıyor mu yaa sizinkinin maşallahı varmış 😂 Gulizz
Gulizz nurbanusan 1 hafta ilerden gidiyor demişti doktor😊 35. Haftamdayım 2600 olmuşuz 🥰 Hiç merak etmeyin doktorunuz haftasına göre normal diyorsa endişelenecek birşey yok😇 sağ sağlim alalım kucağımıza insallah bebişlerimizi 🥰
Babyyyymother MerveKaya38 açlık tokluk sekerimde bir sıkıntı çıkmadı ama şeker yüklemesi de yaptiracagim 1 hafta sonra.Suanlik bildiğim kadarıyla yok canım en başından beri 1 hafta civari ileri çıkıyor
Babyyyymother MerveKaya38 insallah ben birde fazla kilo da almadım 1,5 kilo aldım 24.haftamdayim şimdi 50,5 kilom senin nasil kilo durumun iştahını nasıl
MerveKaya38 Babyyyymother ben 26 haftalıgim 4 kilo aldım bebiste haftasıyla uyumlu şükür 🥰🙏🏻 iştahım iyi herşeyi yiyorum .