scl bence sadece sağlıklı olması için dua ediin Allaha benim oğlum 2,650 doğmuştu 2-3 sy içinde tosun gibi oldu çok şükür allahıma sağlıklı bir evlat darısı yeni bebeğime beni yanlış anlamayında forumda post ları okuyorumda o kadar gereksiz şeylere takılıyor ki anneler çok evham yapmamak gerek dr herşey yolunda diyorsa çokta kafanıza takmayı herşeyi