Ben ilk hamileligimde ve doğumdan sonra göğüs ucu problemi yaşadım ki zaten çoçuktan öncede pek olduğu söylenemezdi, şimdi ikinciye hamileyim tek aklıma gelen ilkinde yaşadığım emzirme zorlukları, göğüs ucumu çıkarana kadar ağlardı hep bebeyim, emme esnasında birden içe giderdi oda doymadan uyurdu, yinede öyle böyle 1 sene verdim düzenli, yani göğüs çıkartıcılar pek işe yararmi yada hangisini kullanmam gerek yada herhangi bir yöntem deniyen yardımcı olursanız çok sevinirrim 💗