Arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı kontrole gittim son adet tarihimi 19 şubat olduğunu söyledi hamileliğimde 6+6 da olduğumu söyledi fakat uygulamaya girdiğimde 7+1 haftalık olduğunu söylüyor kafam karıştı arada 2 3 günlük bir zaman var sizce bir sıkıntı var mıdır çok şükür kalp atışını da duyduk ama emin olamadım