Mrvbdk Ozgeyrsc bazen bi oluyorki diorum acaba doğurcammı😆 bide bebek cok aşağıda hala kasıklarıma vuruo hiçç yukarı cıkmıyoruz 🙄
Ciara93 Ozgeyrsc her hafta mutlaka bi ağrı vs oluyor ama bugün çok fena çatı ağrısı yaşıyorum sanki bebek geldi dayandı doğurucam yürürken zorlanıyorum resmen 😁 34 hafta 😊
Nazyun Ozgeyrsc 24 haftalığım ve 1-2 haftadır agrım var çatı kemiklerim agrıyo çorabımı bile giyemedim yeri geldi magnezyum kalsiyum verdi ve rahatladım birazcık
Lolipop Mrvbdk kaç haftaliksin cnm 24 haftalıgım benimki de hep aşağıda yaa bu ay doktora gidemedim.Tatildeymis kendisi soracaktim erken doğum riski olur mu die dün çamaşırına yarım bardak su geldi
busrasahinn Mrvbdk aynı durumdayım aklım çıkıyo 😊 tekmeleri aşağıya atınca ordan çıkıp düşücek gibi hissediyorum arada kasık ağrıları bana da oluyo agri varken de genelde bir yerde toplanmış oluyo normal mi acaba size de oluyomu
Elisa Lolipop bende o haftalardayken bebeğim hep aşagıdaydı korkma 2_3 hafta sonrada hep yukarıda olacak göğüs kafesini sıkıştıracak😊 kasılmalar başlayacak çünkü bebeğin birden uzayıp kilo alacak😊
Ozgeyrsc Nazyun benimde öyle oluyo çorabımı giyemiyorum aşağda hissediyorum bebeği bende korkuyorumda sonra erken doğummu olucak die
Nazyun Ozgeyrsc aynen bazen çok kötü oluyo dinleneceksin yatacaksın dedi bana çok erken bu belirtiler için dedi
Ozgeyrsc Nazyun aaa bende gidiyim kısa zamanda doktora ozaman benm doktorda herşeye normal dio umursamıyoki
Mrvbdk busrasahinn evet bazen eşime diyorum bak burda diye karnıma bi bakıyo sağ yada sol taraf kocaman şişmiş sonra birden kasıgıma iniyo diorum cıkcak ve öyle böyle aşağıda dğeil yani doğduk doğacak diyor sanki :)
Yabrukus busrasahinn normal galiba bendede oluyordu doktora sordum şuan dik durduğu için tekmeler oraya geliyomuş sadece adet gibi sancı oluyo b nde
busrasahinn Mrvbdk Galiba benimki benimle oyun oynuyor başından beri nerde tuhaflık var onu yapıyo zaten 😂 benimde toplaniyo bir kaç dakika sonra kayboluyo karnımın içinde bulamıyorum sonra aşağıya doğru bir tekme atıyo diyorum bu sefer dogurcam 😂
Elcnerdgn 23haftalığım öyle bi ağrı Yok canım bende sadece ayaklarım ağrıyor dinlenince geciyor arada da bel ağrım oluyor