11mrv11 Kızlar adetime 10 gün kaldı her gün test yapıyorum ama hala yumurtlama göremedim polikistik overim ama adetlerim düzenlidir. Soğan kürü yaptım ve doktorum bitkisel bi ilaç vermişti onu kullandım. Bu ay yumurtlamam olmayacak herhalde 😕
GulcanDongel 11mrv11 umudunu kaybetme ben de pko hastasıyım, ovulasyon yaptığım zaman adetten sonra 22inci günde görmüştüm yumurtlama, ama tutmadı, yumurta fazla gelişmiyordu çünkü. Klomen kullanıp bu ay hamile kaldım.