mbt34 Transfer sonrası kullanılan iğneleri rapor karşılıyor mu ya da onlar için ayrı bir rapor çıkarılıyor mu (oksapar ve prolutex) hastaneden sormadan çıktık ücret de baya tutunca size sormak istedim.
hilal8689 mbt34 ben raporsuz yaptırdım. İlaçları sağlık ocağında yazdırıyodum ama yazılsa bile prolutex karşılanmıyor dediler. 175-180tl bir kutusu o yüzden çok çıkmıştır.
Elbet-birgun-kavusacagiz mbt34 ben tup bbekte ilaclara rapor cikartmistim yinede yuzde 20 parasini oduyodum🥴
mbt34 Zeynp93 Anladım şimdilik bir kutu kullanacağım zaten tekrar almam gerekirse bakarım rapor işine de.
mbt34 karpuzayse fiyat dökümü arabada kalmış tam fiyat bilmiyorum ama prolutex 2 kutu aldık zaten o 400 lira eder 500 e yakın ödemiş eşim normal o zaman
hilal8689 karpuzayse karşılamıyor ama ben bir eczaneyle konuşup hep ondan aldım ilaçlarımı. En son 175e almıştım sizinki çok geldi başka yerlere de sorun bence.
hilal8689 mbt34 valla enox(oksaparla aynı) da kalp doktoruna yazdırınca hiç para verilmiyormuş. Ben kadın doğuma yazdırıyordum gene bile sanırım 30-40tl veriyorsun. Benim çok şükür bıraktırdı. Bazen prolutex bulunmuyor da eczane eczane gezip aradığımızı bilirim.
Sbnm06 @mbt34 bizde bilmeden bir kac kez ucret odedik eczaci surekli kullanilcaksa rapor cikarilsin doktorunuza soyleyin dedi ve soyledik o sekilde rapor cikardilar mutlaka danışın bunu doktorunuza rapor cikarsinlar yoksa cok fazla fark odeniyor
karpuzayse hilal8689 son haftamız sanırım daha kullanmicaz inşallah gerek kalmaz da aramaya da gerek kalmaz
mbt34 hilal8689 enox u bilmiyorum. Yazılsa o da yazılır demek ki ama işte işin ticari boyutu da var maalesef.