Tubiko52 ben düşürdüm canım
toklukta tüm değerlerim yüksek çıktı
öncelikle diyetisyene tüm tahlilleri alıp götürdüm gebelik şekeri üzerine diyet istedim
amaç ztn kilo verdirmek değil şekeri dengelemek dedi verdiği listeye çok sıkı uydum hareket ediceksin mutlaka yapabiliyorsan her gün 20-30 dk yürüdüm su en az 2-2,5 lt içtim çok az fire verdim
dün kontrole gittim tokluk şekerim 113 çıktı
diyet
su
hareket
Bunları yaparsan düşer ve diyet korkutmasın açlık yok sadece düzenli ve sağlıklı yiyoruz🤗