bukabu Kızlar selamm, sezryen sonrası 11. Gunum dikişin ğstünde potluk frkettim şiş gbi başına gelen oldu mu?
Zumrut1996 bukabu benim başıma geldi ama geçmedi ya öyle kaldı şimdi ikincye hamilelyim bakalım nolucak bazılarında geçiyor bı tek bende gecmedi
Ayse2011 bukabu 3 yıl içinde iz bile belli olmuyor bembeyaz oluyor merak etme çok taze bir kesik daha. Bendeki kesiyi hiçbir şekilde dibine girmeden anlayamazlar 😄 zamanla bişey kalmıyor. 🌸
Buketttttt İlk doğumum normal oldu ikinci ve üçüncü sezeryan ikinci gebeliğim de safra kese ameliyt oldum yani hamileyken ameliyt gördüm smdi gebeyim sezeryan olucam riskleri hakkında bilgisi olan varmi