Niloya02 Balıkesir Şehir Hastanesinde gittiğim bir doktor var aslında ama yeteri kadar ilgilenmediği düşünüyorum bildiğiniz iyi doktorları öğrenebilir miyim?
hilal8689 Niloya02 bslıkesir Atatürk şehir hastanesinde Tuğban hanımı iyi diyor herkes. Ben tüp bebekle hamileyim başından beri Ertan beye gidiyorum. Devlette gitmek için araştırmıştım baya. O zaman çok duydum Tuğban hanımın adını.