Merhaba bende 3 ayonce bir kimyasal gebelik yaşadım şimdi 7 +1 hamileyim. Bana da doktor 5+2 den itibaren prograf hapını sabah akşam kullanıyorum . Proluton iğne 3 günde 1 iğne kalçadan ayrıca enox iğne ve corasprin ayrıca glifor folikasit kullanıyorum çok şükür su 7 . Haftaya kadar bir sıkıntı yaşamadik içinizi ferah tutun çok iş falan yapmayin uzanmayin yüksek yerlere insqllah sağlıcakla ilerler bebeğinizin gelişimi ☺️