Aylrkn of çok zor geçiyor benimde öyleydi herşeyden canlı cansız midem bulandı çıkardım 😷 öyle bir halsizlik bezmişlik hali 13+3deyim daha 5 gündür geçti diyebilirim sabredin inşallah çok kısa vakitte geçecek ben hala mutfağa giremiyorum birisinin yaptığı yemeği yiyebiliyorum öyle başladım ilk tabi herşeyi yemeğe henüz başlamadım ama meyve ve zeytinyağlı sebze yemekleri bana şuan iyi geliyor