5 ay önce doğum yaptım ve doğumdan sonra doktorumun da önerisiyle Cerazette doğum kontrol hapı kullanmaya basladım ama bu ay nerdeyse 30 gündür kanamam oldu hic durmadan 🤦🏻♀️ ilaç yüzünden mi oldu acaba tedirgin oldum doktora gidicem haftaya ama sormak istedim basina boyle bi sey gelen var mı?